MİLLİ EĞİTİMDE ATAMA VE YER DEĞİŞTİRMELER YAZ TATİLİNDE YAPILMALIDIR

    


     Milli Eğitim Bakanlığı Müdür,Müdür Yardımcılığı görevlendirmelerini  her zaman plansız bir şekilde ve genellikle eğitim öğretim dönemi içerisinde yapmaya çalışmaktadır.Bu durum her kademedeki okullarda sürekli bir öğretmen sirkülasyonuna neden olmakta,öğrenciler için çok büyük olumsuzluklar doğurmaktadır.Halbuki Milli Eğitim Bakanlığı'nın genelde her konuda özelde de öğretmen atama ve yer değiştirmeleri ile yönetici atamalarını  öğrencilerin olumsuz etkilenmemeleri ve öğretmenlerin de bir düzen içerisinde plan program yapmaları açısından ve gittikleri yerde daha kaliteli bir eğitim öğretim ortamı oluşturmaları açısından önceden önlem alarak sağlıklı bir planlama yapması  gerekmektedir.
    Milli Eğitim Bakanlığı,  öğretmen atama ve yer değiştirmeleri ve yönetici atamalarını kesinlikle önceden planlayarak yaz tatili içerisinde tüm işlemleri bitirmeli ve  eğitim öğretimin sorunlarını minimun düzeye indirmelidir.


                                                                                                                                       Nevzat CAN
TAG