TEDMEM 2018 Eğitim Değerlendirme Raporu Yayımlandı







TEDMEM 2018 EĞİTİM DEĞERLENDİRME RAPORU

Türk Eğitim Derneği'nin düşünce kuruluşu TEDMEM, 2018 yılı içinde eğitim sisteminde öne çıkan uygulama ve tartışma konularına ışık tutması ve eğitim göstergelerinin anlamlı bir akış içinde bir araya getirilmesi amacıyla 2018 Eğitim Değerlendirme Raporu hazırlayıp internet siteledinden yayımladılar.
TEDMEM'den yapılan açıklamaya göre:
"2018 Eğitim Değerlendirme Raporu; Yönetişim ve Finansman, Öğretmen Eğitimi ve Mesleki Süreç, Uluslararası Alanda Türkiye, Temel Eğitim, Ortaöğretim, Mesleki Teknik Eğitim ve Din Öğretimi, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri, Öğrenci Yönlendirme Sistemleri ve Özel Öğretim olmak üzere 9 ana başlık altında Türk Eğitim Sisteminin genel bir profilini ortaya koymayı hedeflemektedir. Her bir bölümde öncelikli olarak 2018 yılında eğitim sistemimizde gerçekleşen olaylar farklı kaynaklardan derlenen veriler yardımıyla ele alınmış; ardından eğitim politikalarına ilişkin değerlendirme ve önerilere yer verilmiştir." denildi.

TAG