TheLittleBigDetectives projesi Türkiye’de bir çok ilden ve Azerbaycan’da iki okuldan ortakları olan çok aktif ve verimli geçmektedir.
Projemiz öğrencilerin sanki birer dedektif gibi araştırarak, gözlemleyerek ve yaratıcı düşünme ile yeni ürünler oluşturarak hem kendi ana dillerinde hem de İngilizce olarak yeni bilgiler keşfetmelerini , aynı zamanda etkinlikleri yaparken eğlenmelerini amaçlamaktadır. Öğrencilerin, bilginin pasif alıcıları yerine uygulayıcıları olarak yaratıcılıklarını, farklı disiplinlerden yararlanıp özgün bir ürün ortaya koyma süreçlerini ve işbirliği içindeki çalışmalarını kapsayan proje tabanlı öğrenme yönteminin, öğrencilerin kendi kapasitelerine yönelik algılarına (öz-yeterlik algılarını) ve biliş üstü becerilerine etkisi ise araştırılması gereken önemli bir
noktadır. Buna dikkat edilerek tüm etkinliklerimiz planlanmıştır.Projemiz öğrencilerin sanki birer dedektif gibi araştırarak, gözlemleyerek ve yaratıcı düşünme ile yeni ürünler oluşturarak hem kendi ana dillerinde hem de İngilizce olarak yeni bilgiler keşfetmelerini , aynı zamanda etkinlikleri yaparken eğlenmelerini amaçlamaktadır. Öğrencilerin, bilginin pasif alıcıları yerine uygulayıcıları olarak yaratıcılıklarını, farklı disiplinlerden yararlanıp özgün bir ürün ortaya koyma süreçlerini ve işbirliği içindeki çalışmalarını kapsayan proje tabanlı öğrenme yönteminin, öğrencilerin kendi kapasitelerine yönelik algılarına (öz-yeterlik algılarını) ve biliş üstü becerilerine etkisi ise araştırılması gereken önemli bir
noktadır. Buna dikkat edilerek tüm etkinliklerimiz planlanmıştır.Projemiz öğrencilerin sanki birer dedektif gibi araştırarak, gözlemleyerek ve yaratıcı düşünme ile yeni ürünler oluşturarak hem kendi ana dillerinde hem de İngilizce olarak yeni bilgiler keşfetmelerini , aynı zamanda etkinlikleri yaparken eğlenmelerini amaçlamaktadır. Öğrencilerin, bilginin pasif alıcıları yerine uygulayıcıları olarak yaratıcılıklarını, farklı disiplinlerden yararlanıp özgün bir ürün ortaya koyma süreçlerini ve işbirliği içindeki çalışmalarını kapsayan proje tabanlı öğrenme yönteminin, öğrencilerin kendi kapasitelerine yönelik algılarına (öz-yeterlik algılarını) ve biliş üstü becerilerine etkisi ise araştırılması gereken önemli bir
noktadır. Buna dikkat edilerek tüm etkinliklerimiz planlanmıştır.
Hiç yorum yok
Yorum Gönder