Türkiye, İtalya, Romanya,
Litvanya, Gürcistan, Portekiz, Yunanistan ülkelerinin içinde yer aldığı Talk
the Talk adlı eTwinning projesi İngilizce Öğretmeni Aysun Keleş kuruculuğunda
4-G sınıfı ile yürütülmektedir. ‘’Be Confident on the Learning Walk’’ sloganıyla
projede beş farklı dil öğretme yöntemi uygulanarak, öğrencilere Speaking
becerisi başta olmak üzere dört dil becerisinin kazandırılması amaçlamaktadır.
Projemizin amacı, dil öğrenme
becerisini geliştirmek amacıyla çeşitli metotlar kullanarak, öğrencilerin dört
temel dil becerisi üzerinde hakimiyet kazanmalarını sağlamaktır. İşbirlikçi
çalışmalarla etkileşimi artırarak, öğrenme motivasyonunu en üst düzeye çıkarmak
hedeflenmektedir. Bu süreçte, öğrencilerin farklı kültürlerle etkileşim
kurmalarını sağlamak ve alternatif öğretim yöntemleri ve web 2 araçlarından
yararlanarak, onların dil öğrenimini teknoloji ile harmanlamak, öğrencilerin
dört dil becerilerini kullanarak farklı metotlarla dil edin imini sağlamak,
işbirlikçi ve etkileşimli öğrenme ortamları oluşturarak öğrencilerin uyum ve
ifade becerilerini geliştirmek, öğrencilere kültürler arası farkındalık
kazandırmak, öğrencilerin araştırma ve sunum becerilerinin geliştirerek 21.
Yüzyıl becerilerinin gelişmesine olanak sağlamak ve öğrencilerin dijital
okuryazarlık becerilerini geliştirmektir.
Turkey, Italy, Romania,
Lithuania, Lithuania, Georgia, Portugal, Greece, Italy, Romania, Lithuania,
Georgia, Greece, Georgia, Greece and Greece are involved in the eTwinning
project called Talk the Talk, founded by English Teacher Aysun Keleş and
carried out by class 4-G. With the slogan “Be Confident on the Learning Walk”,
the project aims to provide students with four language skills, especially
Speaking skills, by applying five different language teaching methods.
The aim of our project is to
enable students to gain mastery over the four basic language skills by using
various methods to improve language learning skills. It is aimed to maximize
learning motivation by increasing interaction through collaborative work. In
this process, it is aimed to enable students to interact with different
cultures and to blend their language learning with technology by using
alternative teaching methods and web 2 tools, to enable students to acquire
language through different methods using four language skills, to develop
students' adaptation and expression skills by creating collaborative and
interactive learning environments, to provide students with intercultural
awareness, to enable students to develop 21st century skills by developing
students' research and presentation skills and to develop students' digital
literacy skills.
Hiç yorum yok
Yorum Gönder