Talk the Talk adlı eTwinning projesi

Türkiye, İtalya, Romanya, Litvanya, Gürcistan, Portekiz, Yunanistan ülkelerinin içinde yer aldığı Talk the Talk adlı eTwinning projesi İngilizce Öğretmeni Aysun Keleş kuruculuğunda 4-G sınıfı ile yürütülmektedir. ‘’Be Confident on the Learning Walk’’ sloganıyla projede beş farklı dil öğretme yöntemi uygulanarak, öğrencilere Speaking becerisi başta olmak üzere dört dil becerisinin kazandırılması amaçlamaktadır.

 


Projemizin amacı, dil öğrenme becerisini geliştirmek amacıyla çeşitli metotlar kullanarak, öğrencilerin dört temel dil becerisi üzerinde hakimiyet kazanmalarını sağlamaktır. İşbirlikçi çalışmalarla etkileşimi artırarak, öğrenme motivasyonunu en üst düzeye çıkarmak hedeflenmektedir. Bu süreçte, öğrencilerin farklı kültürlerle etkileşim kurmalarını sağlamak ve alternatif öğretim yöntemleri ve web 2 araçlarından yararlanarak, onların dil öğrenimini teknoloji ile harmanlamak, öğrencilerin dört dil becerilerini kullanarak farklı metotlarla dil edin imini sağlamak, işbirlikçi ve etkileşimli öğrenme ortamları oluşturarak öğrencilerin uyum ve ifade becerilerini geliştirmek, öğrencilere kültürler arası farkındalık kazandırmak, öğrencilerin araştırma ve sunum becerilerinin geliştirerek 21. Yüzyıl becerilerinin gelişmesine olanak sağlamak ve öğrencilerin dijital okuryazarlık becerilerini geliştirmektir.


Turkey, Italy, Romania, Lithuania, Lithuania, Georgia, Portugal, Greece, Italy, Romania, Lithuania, Georgia, Greece, Georgia, Greece and Greece are involved in the eTwinning project called Talk the Talk, founded by English Teacher Aysun Keleş and carried out by class 4-G. With the slogan “Be Confident on the Learning Walk”, the project aims to provide students with four language skills, especially Speaking skills, by applying five different language teaching methods.


The aim of our project is to enable students to gain mastery over the four basic language skills by using various methods to improve language learning skills. It is aimed to maximize learning motivation by increasing interaction through collaborative work. In this process, it is aimed to enable students to interact with different cultures and to blend their language learning with technology by using alternative teaching methods and web 2 tools, to enable students to acquire language through different methods using four language skills, to develop students' adaptation and expression skills by creating collaborative and interactive learning environments, to provide students with intercultural awareness, to enable students to develop 21st century skills by developing students' research and presentation skills and to develop students' digital literacy skills.