MEB'den 31 AĞUSTOS-18 EYLÜL Arasında Uzaktan Eğitim İçin Derslerin Kritik Konu ve Kazanımlarına Yönelik Öğretim Programları ve Etkinlik Örnekleri



2019 - 2020 Eğitim Öğretim Yılının İkinci Dönemine ait Derslerin Kritik Konu ve Kazanımlarına Yönelik Öğretim Programları ve Etkinlik Örnekleri

Geçen eğitim öğretim yılının ikinci dönemine ait derslerin üst sınıflardaki konu ve kazanımlarına temel teşkil eden "kritik konu ve kazanımlar" belirlenerek derslere ait programlar hazırlandı. İlgili kademe, sınıf ve ders adına göre bölümlenmiş programlara MEB'in "//mufredat.meb.gov.tr/2019-20ikincidonem.html" internet adresinden ulaşılabilecek. Bakanlık, bu kapsamda, programlar ile öğretmenlere örnek olması için bu programlara yönelik elektronik ortamda 4 bin 25 sayfadan oluşan 1215 etkinlik örneği yayımladı. Gerek yüz yüze eğitimde gerekse uzaktan eğitimde de kullanılabilecek etkinlikleri öğretmenler, ilgili dersin programında yer alan kazanımları öğrencilerin ulaşmaları kaydıyla, okulun veya öğrencinin durumuna göre, doğrudan kullanabilecek, uyarlayabilecek veya kendi etkinliğini hazırlayıp uygulayabilecek.


Öğretim programlarına ve etkinlik örneklerine ulaşmak için okul kademesini seçtikten sonra ilgili dersin adının üzerine tıklayınız.

 

 Kaynak: meb.müfredat.gov.tr


TAG