"Adım At, Sağlığına Sağlık Kat" eTwinning Projesi Başarıyla Tamamlandı."


"Adım At, Sağlığına Sağlık  Kat" eTwinning Projesi Başarıyla Tamamlandı."


Kayseri Bünyan Karakaya İlkokulu Müdür Yardımcısı Selçuk ŞAHİN ile Elazığ Arıcak Gümüşyaka İlkokulu Öğretmeni Hilal Nur GÜLCÜ’nün sağlıklı ve hareketli yaşam konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla kurucu üyeliğini yapmış olduğu “Adım At, Sağlığına Sağlık Kat”  eTwinning Projesi Haziran ayı itibari ile çalışmaları sonlandırdı.

"Adım At, Sağlığına Sağlık Kat” eTwinning projesi kapsamında gelecek nesillerin sağlıklı olmalarına temel hazırlamaya yönelik çalışmalar eğitim öğretim yılı boyunca hız kesmeden devam etti.

Ülkemizdeki il ve ilçelerden gelen desteğin yanı sıra Avrupa ülkelerinin de katılım sağladığı proje ile anasınıfından ortaokula kadar birçok yaş grubuyla beraber eşzamanlı etkinlikler yapıldı.





Proje etkinlikleri kapsamında düzenli fiziksel egzersiz çalışmaları, doğa yürüyüşü, bisiklet turları, çevre eğitimi, ağız ve diş sağlığı ile hijyen eğitimi gibi pek çok konuda çeşitli eğitim faaliyetleri düzenlenmiş,  sağlıklı ve hareketli yaşam konusunda farkındalık oluşturulmuştur.





Proje ile aynı zamanda farklı kültürleri tanıma , farklılıklara karşı saygı ve hoşgörü , işbirliği içerisinde çalışma ,  gezi ve gözlem yaparak bilgi toplama gibi becerileri kazandırmıştır.

eTwinning kapsamında gerçekleştirilen başarılı projeler, Ulusal Kalite Etiketi ve Avrupa Kalite Etiketi ile ödüllendirilmekte, projelerin gerçekleştirildiği okullar da Avrupa ve Ulusal Kalite Etiketi Levhası almaya hak kazanmaktadırlar.

"Adım At,Sağlığına Sağlık Kat" eTwinning proje ekibi bir yıl boyunca yoğun gayret gösterdikleri projelerini Ulusal Kalite Etiketi ve Avrupa Kalite Etiketi ile taçlandırmak istiyor.

TAG