Güzel İlkokulu "Benim Uzay Aracım" Tasarlama Çalışması


    Güzel İlkokulu 1 /A sınıfı öğrencileri ''2023 Eğitim Vizyonu Işığında Okullarımızda Tasarım ve Beceri Atölyeleri '' eTwinning projesi kapsamında Uzay araçlarını tasarladılar.
   Diyarbakır Yenişehir Güzel İlkokulu 1 /A sınıfı öğrencileri, sınıf öğretmenleri Nevzat CAN rehberliğinde ''2023 Eğitim Vizyonu Işığında Okullarımızda Tasarım ve Beceri Atölyeleri '' eTwinning projesi kapsamında “Benim Uzay Aracım” etkinliği ile hayallerindeki uzay araçlarını tasarladıyıp sergilediler.

   Sınıf öğretmeni Nevzat CAN:”2023 Eğitim Vizyonu Işığında Okullarımızda Tasarım ve Beceri Atölyeleri'' eTwinning projesi kapsamında öğrencilerin sanat,spor,kültür,yaşam,beceri alanlarında çalışmaları ve merak duygusunun gelişmesi amaçlanmaktadır.” dedi.
TAG