"2023 EĞİTİM VİZYONU IŞIĞINDA TASARIM VE BECERİ ATÖLYELERİ" Nesrin BALIKÇI

2023 EĞİTİM VİZYONU IŞIĞINDA TASARIM VE BECERİ ATÖLYELERİ


   "2023 Vizyonu Işığında Okullarımızda Tasarım ve Beceri Atölyeleri’’ adlı eTwinning projesine 15 Şubat 2019 Cuma günü katılım sağladı.

 "Bu Proje, Milli Eğitim Bakanlığı'nın güçlü yarınları hedefleyen 2023 Vizyon Belgesi, çocukların ilgi, yetenek ve mizaçları doğrultusunda gelişimleri için tüm okullarda Tasarım-Beceri atölyeleri kurulmasını öngörmektedir.Projede öğrencilerin ilgi, yetenek ve becerilerini ortaya çıkaracak spor, sanat, bilim, kültür, yaşam atölyeleri kurulacak ve bunlarla ilgili etkinlikler yapılması planlanmaktadır.

   Bakanlığımızın 2023 hedeflerine doğru adım adım yaklaşıp hedefler doğrultusunda 2-D sınıfı öğrencilerimizle birlikte bu projede yer almaktan dolayı çok mutluyuz."ifadelerini kullandı.






TAG